donderdag 31 maart 2016

Kledingkast opruimen en optimaliseren

Een foto die is geplaatst door L'n Fierlafijn (@lnfierlafijn) op

 
Volgens Flair dragen vrouwen slechts 20 % van wat ze in hun kledingkast hebben liggen. Om ervoor te zorgen dat ik mijn percentage wat zou kunnen opkrikken heb ik mijn kledingkast een make-over gegeven.
 
Stap 1: mijn kleding sorteren in 4 stapels
vuilbak - kringloopwinkel - bijhouden - mooie stukken die ik vaker wil dragen
 
Stap 2: de deuren van mijn kast eruit halen
als ik mijn kleren kan zien draag ik vaker verschillende stukken
 
Stap 3: een kleding rek maken
deze heb ik gemaakt door een bezemsteel tussen twee dressboys (IKEA) te hangen
de mooie stukken die ik vaker wil dragen hang ik op het kledingrek
ik draag mooie, misschien moeilijk combineerbare stukken vaker als ik ze zie hangen

Ik heb ook mijn schoenencollectie gehalveerd. Ik had zoveel schoenen die ik nooit aandeed.

Een foto die is geplaatst door L'n Fierlafijn (@lnfierlafijn) op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten