vrijdag 4 maart 2016

Wat zit er in mijn handtas?

 
 
Dit is mijn handtas. Ik heb mijn handtas zelf gemaakt. De buitenkant is van zwarte kunstleer. De binnenkant is van metallic groene spandex. Ik heb gekozen voor een magnetische sluiting. De riem van mijn tas was oorspronkelijk een echte riem. Ik heb hem een tijdje geleden op aliexpress gekocht voor een cosplay outfit. Toen ik de handtas aan het maken was had ik nog geen idee wat voor riem ik wou en dan zag ik die liggen en ik vond dat wel een tof idee. Ik heb niet echt een patroon gebruikt, ik ben gewoon begonnen en dit is het eindresultaat. Ik ben er wel tevreden over.
 
 
In mijn handtas zit ook een makeup tasje dat ikzelf gemaakt heb. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het DIY filmpje van ThaiDyed Falicia. De buitenkantkant is metallic roze kunstleer en de binnenkant is gewoon zwarte voering. In mijn makeup tasje zitten de makeup producten die ik het vaakst gebruik. Verder zitten er in mijn handtas mijn sleutels, portemonnee ( Action, 2 euro ), deo (deze deo is van Albert Heijn maar ik gebruik het vaakst Nivea) en een manicure setje van Chamaco Chica (Level 66, 16,95 euro)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten